Τροφές Που Δυναμώνουν Τα Μαλλιά!

Το φθινόπωρο και τον Χειμώνα η τριχόπτωση κάνει ιδιαίτερα έντονη την παρουσία της. Πρέπει όμως όλοι να γνωρίζουμε ότι οι διατροφικές μας συνήθειες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας των μαλλιών μας.

Συγκεκριμένες τροφές βοηθούν τα μαλλιά να είναι υγιή και η ρίζα πιο δυνατή. Έτσι οι επιπτώσεις της εποχικής τριχόπτωσης θα είναι αναστρέψιμες.

Ποιες είναι οι τροφές αυτές:

-Αυγά: πηγή πρωτεΐνης, σημαντική για την πρόληψη της τριχόπτωσης. Μια διατροφή χαμηλή σε πρωτεΐνη βάζει την ανάπτυξη των μαλλιών σε μια φάση «ανάπαυσης», που μπορεί να οδηγήσει σε τριχόπτωση και μικρή τριχοφυΐα. Επίσης περιλαμβάνουν ποικιλία βιταμινών, μετάλλων και θρεπτικών συστατικών, όπως ο ψευδάργυρος, η βιοτίνη και το σελήνιο.

– Λιπαρά ψάρια: πηγή πρωτεΐνης, σεληνίου και βιταμινών συμπλέγματος Β (Τόνος, σκουμπρί, σολομός, ρέγκα)

– Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Περιέχουν βιταμίνη Α, βήτα καροτίνη, βιταμίνη C, σίδηρο και φυλλικό οξύ.

– Τροφές με βιταμίνη Α: Σημαντικό θρεπτικό συστατικό που βρίσκεται στα φυλλώδη λαχανικά και παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία των μαλλιών, ενυδατώνοντας το τριχωτό της κεφαλής.

-Βιταμίνη C: Βοηθά στην προστασία των θυλάκων των τριχών από τις ελεύθερες ρίζες (Πορτοκάλια, Μούρα, Σταφύλια κ.λπ.)

Γενικότερα, μία διατροφή πλούσια σε λαχανικά, φρούτα και ξηρούς καρπούς δίνει στον οργανισμό και κατ’ επέκταση στα μαλλιά τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για υγεία και δύναμη.

Ακολουθώντας τα παραπάνω και σε συνδυασμό με κάποια φυσικά προϊόντα όπως την μάσκα μαλλιών με το Έλαιο Δάφνης πριν το λούσιμο με Φυτικό Σαμπουάν για την τριχόπτωση ή με το Σαπούνι Καρυδιάς, σίγουρα θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα!

Πηγή: Υγεία & Ευεξία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.